wtorek, 4 czerwca 2013

Duży przegląd minionych dni.

Tych dni się uzbierało. Czas leci jak szalony jakby faktycznie gdzieś się spieszył.
Także jest co Wam pokazać no i  będzie o czym pisać. Co takiego się wydarzyło, a sporo! 

Natek po raz pierwszy leżał w szpitalu. Było to dla mnie zresztą jak i dla niego poważnie nieprzyjemnym doznaniem. Nikt chyba nie lubi szpitali... Synek złapał, a raczej Go złapał rotawirus i możecie spodziewać się postu o tej paskudzie. To Wam gwarantuje. To będzie normalnie referat.

Jak już wcześniej wszem i wobec ogłosiłam mój błogosławiony stan (jakkolwiek to poważnie brzmi:)) dzidzia rośnie, rośnie. To już końcówka 16 tygodnia! Marzyła mi się zdrowa córeczka i wiecie co?
Na dwóch ostatnich USG nie ma śladu męskich klejnocików! Jestem prze szczęśliwa, że Natek będzie miał siostrzyczkę. I mam nadzieje, że malutka nie zamieni się w chłopczyka bo to różnie bywa.
Mimo, że córa potwierdzona mąż nadal ma nadzieje, że to chłopak.  :)
Zapewne odpuści po USG 4D, ale to dopiero w lipcu.

Co tu więcej pisać? Lepiej zobaczcie zdjęcia.

Natek ♥




Gdynia


moi najważniejsi!

mój synek cudowny ♥


nasze drugie maleństwo :)

no Letysia jak nic!

a tutaj miło spędzony Dzień Dziecka :)

obaj w swoim żywiole!

mąż Tomek i synek, a mama jak zwykle robi zdjęcia :)



na zakończenie śliczny uśmiech Natanka :)

4 komentarze:

  1. Natanek ma obłędne czapki. Fajnie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale łobuzersko wygląda w tych czapkach:) Nie widziałam takich nigdzie co to za firma?
    Ślicznie wyglądacie i kruszek brzuszkowy już taki fajniutki-tyle widać na usg:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. mandarynkowa mama czapki można zakupić w H&M jest spory wybór :) cena nie całe 23 zł.
    Ja kupuję rozmiar od pół tora roku do czterech lat, więc małemu trochę posłuży :)
    Natek ma 3 czapki, więcej chyba nie kupie bo już przesadzam, ale one są świetne :P

    OdpowiedzUsuń

Nie mam zwyczaju usuwania komentarzy.
Jednak jeśli będą obraźliwe i wulgarne zostaną usunięte.

Pozdrawiam :)