czwartek, 27 listopada 2014

Pierwsze urodziny Kariny - Wyprawiamy roczek!

Spóźniony, ale jest! Post, o tym jak wyglądały pierwsze urodziny mojej córeczki.
Samą imprezę planowaliśmy już 2 miesiące wcześniej. Ważne jest aby mieć już jakiś plan, w końcu są to pierwsze urodziny! Warto zadbać o szczegóły bo to one są najważniejsze. Ja postawiłam na odcienie niebieskiego i różu i to waśnie w tych kolorach kręciła się cała impreza. Obrus, serwetki, dekoracje na stole, dekoracje wiszące, podziękowania dla gości wszystko miało razem współgrać.

 

 

To bez czego urodziny nie mogły by się odbyć - TORT! :)
Zazwyczaj torty piecze babcia (robi najlepsze), a ja przystrajam. Tym razem ze względu na brak czasu postanowiłam tort zamówić. Był to piękny piętrowy tort z figurką hipopotamki z reklamy kinder niespodzianki, bo nasza mała za nią szaleje. Tort był pyszny, dół o smaku cooki, a góra malinowa:) Z transportem też nie było problemu, tort był profesjonalnie zapakowany w pudełko, dojechał więc w całości. I tutaj pragnę Wam polecić torty Alicji -> GDYNIA - Torty Alicji



Kreacja Karinki również musiała być wyjątkowa. Sukienkę, która miała na sobie upatrzyłam w internecie. Niestety nie była w Polsce dostępna, więc zdecydowałam się dać ją uszyć. Jak się można spodziewać najtańsza by nie była. I pewnego razy gdy jechałam na zakupy do galerii, weszłam do sklepu TK MAXX i patrze, a na wieszaku wisi dokładnie ta sukienka. Na chwilkę zamarłam, i po chwili podbiegłam aby ja zabrać! Śmiesznie musiało to wyglądać, coś typu jak dostawa w lumpeksie i te wszystkie czatujące babcie, wtedy właśnie byłam taka babcią ;D 
Ale miałam ją, rozmiar się zgadzał, była idealna!




Urodzinki były udane, a Karinka z tortu zadowolona jej mina była bezcenna :)
Natankowi także się podobało bo przecież były słodkości, to jak może się nie podobać.


Wskazówki:

- ułóż w głowie plan imprezy, motyw przewodni
- ustal kolorystykę, której będziesz się trzymać
- wiele dodatków dekoracyjnych zrobisz sama, wystarczy poszukać instrukcji w internecie

Ja pompony z bibuły zrobiłam sama (wykorzystałam je również przy sesji zdjęciowej z okazji roczku Karinki), girlandę z trójkątów wyciętych z kolorowego bloku technicznego również wykonałam samodzielnie. Serwetki na talerze i sztućce także można zrobić samemu (internet DIY)
w zeszłym roku na drugie urodziny syna składałam serwetki sama, tym razem zakupiłam gotowe na allegro. Girlande z napisem ''Sto lat'' można wykonać samemu, ja miałam jeszcze z poprzednich urodzin syna (zakupiona na allegro). 

- koniecznie nie zapomnij o podziękowaniach dla gości

Podziękowania dla gości są dość mało popularne w Polsce, chodź już zauważyłam że ten miły gest jest coraz częściej spotykany, nie tylko na weselach.
Na allegro można znaleźć sporo fajnych pomysłów na każdą kieszeń. Ja zakupiłam śliczne różowe pudełeczka w białe groszki, do środka wrzuciłam czekoladowe cukierki. Całość prezentowała się bardzo ładnie. Po za tym takie pudełeczka położone obok talerzy dodatkowo zdobią stół.

- jeśli chodzi o menu to każdy ma już swoje sprawdzone przepisy, więc nie będe się jakoś bardzo rozpisywać tutaj

- nie zapomnijcie o zaproszeniach! Poinformowanie o uroczystości przez telefon, jest mało eleganckie. A zaproszenia możecie zrobić sami, ja tak zrobiłam :) I może nie jest perfekcyjne, ale z efektu jestem zadowolona.



Na koniec zdjęcia z sesji zdjęciowej z okazji roczku (warto pokusić się o taką sesje, to piękna pamiątka).









3 komentarze:

  1. Piękne urodzinki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne urodziny i śliczna jubilatka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Dziewczynka. Prawdziwa mała królewna. A zdjęcia z tortem rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Nie mam zwyczaju usuwania komentarzy.
Jednak jeśli będą obraźliwe i wulgarne zostaną usunięte.

Pozdrawiam :)