niedziela, 23 listopada 2014

Powracam.... :)

Witajcie!

Porzuciłam bloga bez pożegnania, bez słowa wyjaśnienia.
Wiem, że nie które osoby reguralnie tutaj zaglądały i zapewne było im co najmniej przykro, że nagle nastała cisza... Miałam blog usunąć, ale jakoś pozostał. Może i dobrze bo powtóciłam, może tak miało być ;)

Chcę Wam powiedzieć, że zaczynam pisać na nowo! Posty może nie koniecznie będą pojawiać się codziennie, ale napewno kilka razy w tygodniu :)

Ostatnio jak pisałam byłam w połowie ciąży, a wczoraj to wyprawiałam córce roczek...
Zmieniło się naprawdę sporo, i mam Wam tyle do opowiedzenia! :)

Do jutra, a tym czasem zapraszam na www.rinkababy.blogspot.com
to to co właśnie teraz robię i kocham ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie mam zwyczaju usuwania komentarzy.
Jednak jeśli będą obraźliwe i wulgarne zostaną usunięte.

Pozdrawiam :)